Op 24 november 1924 is Gymnastiekvereniging WIK (Willen Is Kunnen) opgericht door de heer Blokpoel. Oorspronkelijk was de vereniging een onderdeel van Volksonderwijs en aanvankelijk werden de lessen hier en daar gegeven. Deze lessen bleven beperkt en werden door omstandigheden tijdelijk gestaakt.
Maar WIK bevat levenskracht en zo werden de lessen weer opgepakt is te lezen in een krant uit 1929.
WIK is in de jaren uitgegroeid tot een gezellige turn- en freerun vereniging met ongeveer 170 leden.

KSS 3 turntrainer
Pabo
Jury TD2 - TH1
Trainster Freerun en peutergym
Lees binnenkort meer over Barbara

KSS 2
Turnen vrijdag
KSS 1
Turnen woensdag
Floor
Turnen woensdag
Nova
Turnen woensdag
Copyright © Alle rechten voorbehouden